Pirkti arba nuomoti

Pirkti ar nuomoti programinę įranga?

Sprendimų priėmėjai dažnai susiduria su dilema, ar geriau pirkti programos licenciją, ar pasirinkti abonementinį mokestį. Licencijos pirkėjas, sumokėjęs vienkartinį licencijos mokestį, gauna teisę neribotą laiką naudotis pasirinkta programine įranga. Programą nuomojantis klientas moka už jos naudojimą ribotą laikotarpį, paprastai nuo vienų iki kelerių metų.

Pirkimas

Ilgalaikėje perspektyvoje verslo valdymo sistemos licencijos pirkimas yra ekonomiškesnis sprendimas, nes po 3–5 naudojimo metų nuomos išlaidos viršija neterminuotos licencijos kainą.
Daugelio įmonių veikla vykdoma ilgą laiką. Licencijos įsigijimas užtikrina nuolatinį duomenų prieinamumą. Nuomojama sistema, pasibaigus sutarties terminui, nebegalės būti naudojama.

Prieš užsisakant licenciją rekomenduojame gerai apgalvoti pirkimo apimtį, pasitarti su konsultantu, peržiūrėti kainyną.

Kreipkytes:

E-paštas

fennecus@fennecus.lt

Telefonas

(+370) 686 51903

Nuoma

Buhalterinės verslo valdymo sistemos nuoma nėra nei geriau, nei blogiau už tos pačios įrangos licencijos įsigijimą. Teikdami nuomos paslaugą suteikiame klientui alternatyvą, o sprendimas dažnai priklauso nuo įmonės tikslų ir požiūrio.

Licencijų įsigijimas dažniau naudingas didesnėms įmonėms, o nuomos galimybė priimtinesnė mažoms ir vidutinėms įmonėms.

Programinės įrangos nuomą renkasi įmonės, kurios nori:

  • taupyti šiandien;
  • įsidiegti valdymo sistemą skirdamos kuo mažiau pradinių investicijų, kad liktų daugiau apyvartinių lėšų.